Переваги установки двухконторной системи запалювання:
- Більш легкий пуск двигуна в будь-який сезон (незалежно від температури)
- Зменшення вібрацій, викликаних несинхронно в роботі системи запалювання
- Збільшення потужності двигуна до 2% за рахунок поліпшеного згоряння палива
- Збільшення максимальних обертів двигуна за рахунок більш швидкої реанімації потенціалу на котушці запалювання.
Розподільник переобладнаний, перевірений на стенді і повністю готовий до установки на автомобіль. При виставленні запалювання перед запуском автомобіля необхідно виставити двигун по мітках і встановити розподільник. Виставляти можна по одному з двох датчиків Холла з тим урахуванням, що відповідний датчику циліндр знаходиться в ВМТ. Тобто, якщо запалювання виставляємо по першому (четвертому) циліндру, то дивимося щоб відповідна котушка і комутатор були підключені до відповідного датчику Холла (па якому виставляємо запалювання). Подальша процедура аналогічна як і зі стандартною системою запалювання.