Поліуретанове обплетення від SS20 - надійний захист витка пружини від зіткнення і руйнування, усуває стуки і збільшує термін служби пружин підвіски.
Переваги поліуретанової обплетення SS20
- збільшує термін служби пружин підвіски.
- запобігає відлому опорного витка пружини.,
- захищає пружини від зносу, деформації та механічних пошкоджень покриття.
- усуває стуки в підвісці від зіткнення витків.
- залишається еластичною і пружною незалежно від температурних умов (від -50 ° C до + 50 ° C).
- стійка до впливу агресивних хімічних сполук (масла, бензини, розчинники), не піддається старінню під впливом умов навколишнього середовища.
- довговічна, має високу механічну міцність і стійка до стирання.
- підходить для використання на пружинах як зі змінним, так і з постійним кроком навивки.
Незалежно від якості дорожнього покриття, підвіска автомобіля постійно працює. У більшості випадків, такого роду коливальні рухи не такі істотні і не травматичні для демпфуючих елементів. Однак, при русі на дорогах з неякісним покриттям або по пересіченій місцевості, підвіска починає працювати більш посилено і окремі її елементи, зокрема пружини, піддаються досить сильним, а часто граничним навантаженням. При настільки сильному скороченні, яке призводить до змикання витків крім того, що це призводить сколювання захисного покриття і надалі до корозії, сусідні витки пружин ще й розклепуються одна об одну, втрачаючи пружність. Найбільш часто відбувається зіткнення опорного витка з наступним за ним витком. Згодом це може навіть призвести до отлому опорного витка.
Захист передніх і задніх пружин автомобіля поліуретанової опліткою від SS20 - один з можливих варіантів вирішення цього завдання.
При використанні поліуретанової обплетення SS20 пружина захищена від контакту «метал по металу» при змиканні витоків, що робить її роботу надійнішою, довговічною і безшумною.
Схема установки поліуретанової захисної обплетення пружин SS20
Для пружин зі змінним кроком навивки дроту обплетення встановлюється з боку частих витоків, при цьому довжина обплетення дорівнює довжині одного витка пружини. Для більшого захисту можна встановити ще одну оплетку на третій виток з боку частих витоків.
На пружини з постійним кроком витка рекомендується установка на обидва краї пружини, при цьому для мінімально необхідного захисту довжина обплетення може становити лише половину витка (тобто обплетення може бути розрізане навпіл). Для максимального захисту пружини з постійним кроком SS20 рекомендує встановлювати обплетення зверху і знизу на повний виток.
В процесі експлуатації на поліуретанової оплетке не утворюється ушкоджень, на відміну від саморобних оплеток з гумових і ПВХ-шлангів, які спресовуються, дубеют на морозі і розбиваються, що призводить до стукам в підвісці. Поліуретан має високу механічну міцність, стійкий до стирання і не змінює своїх властивостей при низьких або високих температурах, а також під дією автомобільних рідин, масел і дорожніх хімічних реагентів.
Поліуретанова обплетення SS20 випускається 2 видів:
- для захисту пружин діаметром від 120 до 160 мм з діаметром прутка від 12 мм (передня підвіска ВАЗ 2108-2110, передня і задня підвіска іномарок).,
- для захисту пружин діаметром від 80 до 120 мм з діаметром прутка від 10 мм (задня підвіска ВАЗ 2108-2110, передня і задня підвіска ВАЗ 2101-2107, ВАЗ 2121-2123 і іномарок)
В процесі експлуатації обплетення зберігає свій первісний вигляд і довго не вимагає заміни.