Перевага полегшених клапанів в тому, що в результаті проточки в Т-подібну форму з деталі знімається зайвий метал і вона стає легше, а це в свою чергу призводить до зменшення рухаються мас в газорозподільному механізмі. В результаті ми економимо енергію двигуна і отримуємо велику потужність на виході.
Друга перевага - менша вага зменшує ймовірність зависання клапанів при розкручуванні мотора до 7000 об. / Хв.
Третя перевага полегшених клапанів в тому, що нова форма деталі, за рахунок зменшення радіусу переходу ніжки клапана в капелюшок до 8 мм, збільшує просвіт і тим самим покращує продування циліндра від вихлопних газів, особливо на великих оборотах. Відповідно ми знімаємо більше потужності при аналогічному витраті палива.
Четверте перевага - більш тривалий термін служби клапана завдяки азотації ніжки клапана. Як наслідок вона менш схильна до зносу.
Вага доопрацьованого клапана становить 56-57 м (стандартний тюльпанообразная - 67-68 м)
Варто звернути увагу що найкращі результати досягаються тільки при комплексному підході в доопрацюванні двигуна. Зокрема це стосується використання відповідних розподілвалів, доопрацювання каналів ГБЦ, впускного і випускного колекторів (дивіться відповідні розділи на нашому сайті).