Деталь застосовується замість штатної конструкції. Основною її відмінністю і перевагою є використання аргонно-дугового зварювання елементів конструкції. Перевага останньої полягає в можливості візуальної оцінки якості зварного шва (на відміну від шва, зробленого точковим зварюванням) і можливість його своєчасної дефектації. Також шви, зроблені методом аргонно-дугового зварювання, мають підвищену надійність. Завдяки цьому стійки стабілізатора SS20, за результатами випробувань, витримують зусилля на розрив в 2,5 рази вищы, ніж штатні деталі.
За критичних навантажень стійка стабілізатора SS20 може бути деформована (зім'ята, скручена, зігнута), але розриву і порушення цілісності не відбудеться. Автомобіль не втратить поперечну стійкість, що значно підвищує безпеку, особливо на великих швидкостях.
У сайлентблоках використана гума з твердістю по Шору 65-70 одиниць, з високою динамічною витривалістю до багаторазових деформацій і навантажень, з хорошою стійкістю до повітряного і озоновому впливу.