Полегшений маховик використовується для тюнінгу двигуна. Загальні переваги полегшених маховиків заключаються в перерозподілі маси до країв диску, що дозволяє зменшити масу деталі і в свою чергу зменшити момент інерції. Із застосуванням полегшеного маховика двигун швидше досягає максимальних обертів, відповідно має кращу розгінну динаміку до 5 – 7%, а також спостерігається збільшення потужності до 5%.
Маса стандартного маховика ВАЗ 2123 (разом з вінцем) складає 6,9 кг, маса полегшеного маховика даної конструкції складає 4,6 кг, тобто спортивний маховик легший за стандартний на 2,3 кг, або на 30%!
Окрім того, хочемо звернути вашу увагу на те, що вінець даного маховика не приварений до тіла, що є явною перевагою, адже під час зварювання відбуваються теплові деформації тіла маховика, що може призвести до послаблення його структури і розриву в майбутньому. Натомість проточка виконана таким чином, що залишкова маса металу є достатньою, щоб утримувати вінець з необхідним натягом. Дана проточка виконана за кресленнями і методикою відомого Прибалтійського автогонщика Сінгурінді.
Також важливо відмітити той факт, що чавунні маховики не варто крутити більше 8000-9000 об/хв, адже сам по собі чавун досить крихкий і такі оберти може не витримати. Для більшої надійності використовуйте сталеві маховики.
Зверніть увагу! Даний маховик по-перше, нестандартна деталь для ВАЗ 2121-21213 і 2101-2107, тож разом з маховиком треба буде заміняти і зчеплення, наприклад на VALEO або WEBER для ВАЗ 21214, 2123; по-друге ми не рекомендуємо встановлювати дану деталь на автомобілі ВАЗ 2121-21214 і 2123 якщо вони не призначені для ралійних заїздів.
Перевагою встановлення такого маховика на ВАЗ 2101-2107, а такаж ралійні ВАЗ 2121-21214 є те, що він має більшу площу контакту диску зчеплення (діаметр диска 215 мм порівняно з 200 мм у маховика ВАЗ 2101) і, відповідно, ресурс і ефективність роботи зчеплення будуть вищими.