Направляючі втулки клапанів виготовлені зі спеціальної антифрикційної марки бронзи - БрОЦС-555 (НЕ ПЛУТАТИ З ЛАТУННЮ).
Завдяки тому що бронза БрОЦС-555 має більш низький коефіцієнт тертя, ніж чавун і вищу теплопровідність, дані втулки мають наступні переваги:
1. Не чутливі до масляного голодування - коли на спортивних двигунах обороти збільшуються до 7000 і далі, клапани в бронзових втулках не підклинюють, на відміну від чавунних і тим більше латунних;
2. Бронза має більш високу теплопровідність ніж чавун, і як наслідок, клапани не перегріваються і не виникає ризику зависання або заклинювання - тепло швидко і ефективно передається на головку блоку, яка охолоджується;
3. Бронза, як більш м'який і в'язкий сплав ніж чавун, менше зношується в процесі експлуатації і, отже, ГБЦ зібрані на бронзових втулках більш надійні і довговічні.
Найбільший ефект досягається при використанні їх разом з клапанами, у яких ніжки азотовані - ця пара тертя (в'язкий по твердому) характеризується мінімальним тертям: впускні клапани з азотованою ніжкою для двигунів 1.1 - 1.3 л і 1.5 - 1.6 л, а також випускні клапани для двигунів об'ємом 1.1 - 1.6 л.