• Кошик порожній!

  • Кошик порожній!

Двигун G15MF

G15MF - рядний 4-х циліндровий двигун з одним розподільчим (SOHC), 8-ю клапанами (по 2 на циліндр) і точковою системою впорскування палива (MPI) - на кожен циліндр отднльная форсунка. Потужність даного силового агрегату становить 75 к.с. (55,4 кВт) при 5400 об / хв. Максимальний крутний момент - 120 Нм при 3400 об / хв. Випускався з 1995 по 2008 роки і встановлювався переважно на автомобілі Daewoo Nexia. Пізніше був замінений на більш прогресивний A15SMS, відповідати нормам Євро-3. Попередником даного силового агрегату був C16NZ від Opel Kadet, який і був модернізований. Модернізації були принципові (в задній заглушці ГБЦ встановлений вихідний патрубок системи охолодження, змінена конфігурація і розмір камери згоряння (у цих движків менше діаметр циліндра в порівнянні з прототипом, і купольна форма камери, частково продовжена в поршні), використаний оригінальний маслонасосів, зменшений діаметр циліндрів до 76,5 мм, змінена форма поршнів і доопрацьована система запалювання - тепер вона стала комутаторная безконтактна) тоесть глобально суть двигуна не зміни. Пізніше, в 2002 році, під час рестайлінгу Daewoo Nexia, мотор був поліпшений до характеристик 130 Нм і 85 л. с. за рахунок збільшення ходу поршня до 81,5 мм і установки 16 клапанної ГБЦ з двома розподільними за схемою DOHC. Однак цього ДВС привласнили новий індекс A15MF, а припинили його випуск в 2008 році одночасно з G15MF, так як вони обидва не дотягували до норм Євро-3.

Даний силовий агрегат досить надійний і не вимогливий (250 000 км до чергового капремонту - як норма), а основні проблеми найчастіше пов'язані з несвоєчасним або неякісним обслуговуванням. Так, наприклад, неякісне масло і рідкісна його заміна призводить до швидкого зносу распредвала. Обрив ременя ГРМ може статися вже після 60 000 км пробігу і як правило призводить до сертезним наслідків. Хоча, якщо останній випадок відбудеться не на високих оборотах - є ймовірність, що клапана залишаться цілі і капремонт двигуну не знадобиться.

Слабке місце мотора - розподільник запалювання з магнітоелектричним датчиком, а також прокладки і сальники, які з часом починають протікати. Провід датчика постійно відпоювали і ремонт допомагає не надовго. При заміні датчика слід орієнтуватися на пробіг 10 тисяч км. Якщо за цей час прилад не вийшов з ладу - прослужить довго. При повторенні несправності краще замінити датчик новим.

На двигуні застосований колевал AA-DW000 і свічки запалювання BPR6E від NGK з зазором 0,8 мм. Оригінальний ремінь ГРМ - Goodyear G1116H 111H9.5P170, під заміну - Gates K15310XS. Повітряний фільтр - Nitto, Knecht, Fram, WIX, Hengst.

Тюнінг

Якщо не розглядати даний двигун як застарілий і не гідний для поліпшення, то деякого результату в його більш якісній роботі домогтися можна.

Умовно розділимо цей тюнінг на два рівня: 1. - заміна зношених витратних матеріалів на нові якісні деталі (у нас на сайті можна дещо підібрати). Не завжди це може стати простим рішенням так як в окремих випадках може знадобитися ремонт кришок (шліфування площин прилягання, мамена елементів кріплення тощо.), А іноді і посадочних місць сальників або заміна їх кришок. 2. - деякі зміни в конфігурації двигуна - заміна та / або модернізація окремих вузлів і агрегатів. Оригінальна головка блоку циліндрів придатна для тюнінгу - всередині можна розмістити распредвал зі збільшеними фазами.

Високоресурсного двигун G15MF можна поліпшити, якщо провести механічний тюнінг наступного типу:

розточування циліндрів під поршень двигуна F16D3, що встановлюється на Лачетті;
використання распредвала широкофазних від Опель Кадет;
портінг ГБЦ (для початку каналів впускної системи) і заміна штатного картриджа фільтром нульового опору;
прошивка ЕБУ до версії P9F0CO.
Зусилля затягування різьбових з'єднань (для довідки):

свічка - 31 - 39 Нм

маховик - 35 Нм (болт: М12х1,25 мм, довжина 26 мм)

болт зчеплення - 19 - 30 Нм

Кришка підшипника - 68 - 84 Нм (корінної) і 43 - 53 Нм (шатунний)

головка циліндрів - три стадії 20 Нм + 65° + 65° + 65°

Обороти ХХ: 800 - 850 хв-1

Коментарі

Ще ніхто нічого не написав, ви можете стати першими!

Написати коментар [відмінити відповідь]